FAQ FOBIS Customer Portal
Het FOBIS Customer Portal is jouw digitale servicedesk voor nog meer grip op je productie.
Hier vind je alle tickets, updates en aanvragen op één plek. Altijd bereikbaar, altijd antwoord.
Veelgestelde vragen en antwoorden om je op weg te helpen:
1. Hoe log ik in?
Gebruik je zakelijke e-mailadres en klik op de activatielink in de uitnodiging die je van ons hebt ontvangen.
Heb je geen e-mail ontvangen? Check je spam of mail naar servicedesk@rbk.nl
2. Wat kan ik met het portaal?
- Snel en eenvoudig tickets aanmaken
- Status en historie van je tickets bekijken
- Alle antwoorden van onze medewerkers inzien
- Updates ontvangen zodra je ticket wordt verwerkt
- Handige artikelen raadplegen in de kennisbank
3. Wat doe ik bij spoed?
Neem telefonisch contact op met onze servicedesk.
4. Wat als ik een fout zie in mijn ticketinformatie?
Vermeld het in je ticketnotitie in het portaal zelf of neem telefonisch contact met ons op.
5. Kan ik het portaal ook onderweg gebruiken?
Ja. Download de gratis app via de App Store Freshservice - App Store of Google Play Freshservice - Google Play.
Heb je de app gedownload, dan kun je inloggen met dezelfde gegevens die je op je desktop computer gebruikt.
6. Hoe kan ik een collega aanmelden voor het Fobis Customer Portal?
Stuur een e-mail naar onze servicedesk met de contactgegevens van je collega. Vermeld hierbij de voor- en achternaam en het e-mailadres.